קורסים

קורסי ריתוך לחובבים

הדרכת חובבים למסגרות קלה ונפחות מסורתית במכללה לריתוך – להנות גם מהדרך וגם מהתוצאה

עוניין לפתח תחביב ולהכיר את האפשרויות ליצור אלמנטים שונים לריהוט, לכושר ועוד? אלמנטים המשלבים ריתוך פלדות, עבודה עם עץ ונפחות פלדה מסורתית?

אז בוא אלינו למכללה לריתוך, לסדנת ערב, פעם בשבוע, ותמשיך ליצור בחלל המשותף. בניין המכללה שוכן בצמוד לתחנת רכבת ההגנה בתל אביב.   

מסגרות: מסגר חובב המתכנן ליצור מגוון אלמנטים המשלבים עבודות הכנה, תכנון, בחירת חומר, חיתוך , ריתוך, ליטוש וגמר, מצפה להנות הן מהדרך והן מהגימור. אנו מזמינים אותך להנות וללמוד את יסודות המסגרות במכללה לריתוך, על מנת להגיע לתוצאה הרצויה בעבודה בטוחה ומהנה.

בקורס נכיר את עולם המסגרות הקלה, את עבודות ההכנה והריתוך, נכיר את הסיכונים ונלמד לעבוד בטוח על מגוון מכונות כגון משחזת עמוד, מלטשת סרט, מקדחת עמוד, משור סרט/ שורף, דיסק השחזה, חיתוך במכונת פלזמה. נתכנן יחדיו, ניקח מידות, נכיר חומרים ושילובים, נלמד ונתרגל ריתוך מעשי באלקטרודה וריתוך ובמיג עם חוט רציף.

אצלנו ניתן לקחת את התחביב לאן שבא לך, בנית מעשנה, מנגל מתקפל לג'יפ, מיגונים לרכבי שטח, סדנת ריתוך לבעלי ג'יפים תיקוני שטח, ועוד אלפי רעיונות.

נפחות: אתה מוזמן לתאם איתנו גם הדרכה בנפחות מסורתית, במהלך הסדנא אנו נכיר את החומר ואת טכניקות העבודה, החימום עיצוב הפלדה, עבודת פטיש נכונה, יצירת קצוות, שבלולים והכוונת החומר לצורה הנדרשת.

חיפשת קורסי ריתוך למקצועיים? לחץ כאן

מה אתה עושה בערב שלך בשבוע? בוא/י לסדנת ניצוצות

המכללה לריתוך מזמינה אותך לקורס ערב חוויתי של הדרכה לביצוע עבודות מסגרות ביתיות או יצירה חופשית בריתוך. תוכל/י גם לרכוש שובר מתנה לך ולחבריך!

הסדנה מהווה הכנה לעבודה נכונה ובטוחה בחלל המשותף עם כל הכלים הנדרשים וליווי מלא משלב המחשב עד המוצר המוגמר.

חוג ריתוך במסלולי מסגרות לחובבים או יצירה אומנותית -
אם את/ה מחפש פעילות יצירה מודרכת ועבודה עם ברזל ליצירה עצמאית, למסגרות ובנייה ביתית, להכנת חפצים שימושיים ויצירות, אצלנו תוכל/י ליהנות ממפגש שבועי מרגיע, ממלא ומשחרר בו-זמנית! הענק לעצמך מתנה, ערב בשבוע שהוא רק שלך!

אצלנו תיחשף/י לעולם המסגרות והיצירה בפלדה וברזל באמצעות הריתוך. חיתוך, ליטוש, קידוח, גימור וצבע. ניתן לבצע עבודות שמשלבות חומרים שונים.
היצירה בברזל עדינה וחזקה במקביל, מלוכלכת ונקייה להפליא ומחברת אותך כל הזמן לפלדה.

במהלך הסדנא נלמד ונכיר את החומר, נשלב בין חומרים ונביע דרכם את עצמנו, נתחבר לעוצמה וליופי של עולם הריתוך, ניצור חפצים, נעצב אותם לפי ראות עינינו ודרכם נתחבר לעשייה וליצירה תוך הנאה כובשת.

המשתתפים בפעילות בדרך כלל מגיעים ממקצועות חופשיים מגוונים כגון הייטק, משפטים, חשבונאות, בעלי עסקים וכו'.

אשמח להרחיב בנושא, שלח/' אימייל או תתקשר/י לטלפון 074-7030600

סדנת ריתוך ומסגרות בפלדה

סדנת ריתוך ומסגרות בפלדה

_drEOdPgHf0בסדנא נלמד את יסודות הריתוך והמסגרות, נכין עבודה עם פרופילים מרובעים ועגולים, נכיר עולם הפרופילים והתאמתם לעומס העבודה, נכנן יחדיו ...
שיתוף:

חייגו אלינו

המכללה לריתוך