אודות

בשנת 2009 הקמתי את המכללה, האדם הראשון שגייסתי הוא המהנדס עמי אדר שמוביל את כל הצד המקצועי. ביחד, גייסנו צוות מורים מגוון ומנוסה מהתעשייה. באותה תקופה קשרנו את גורלנו עם חברת זיקה ועובדיה. עמי בנה ובונה את תהליכי ההדרכה, את מיומנות הצוות המקצועי, את תהליכי התקינה וההסמכה הרבים ומוביל את הצד המקצועי במכללה. אבי הצטרף ב 2011 , הוא מכוון את התלמיד בהדרכה ומלווה אותו בתעסוקה

לשמחתנו אלפי תלמידים מחברות ומהמגזר הפרטי למדו פה ונתנו בנו את אמונם.

הצוות הניהולי

הצוות הניהולי - גל אמיר

גל אמיר

מנהל

בן 52, מוסמך ל MBA (תואר שני) במנהל עסקים, מוסמך כהנדסאי תעשייה וניהול ממוסד הטכניון, חבר הוועדה הלאומית לריתוך, בעל ניסיון רב בתחום ההכשרות המקצועיות והשירות. תושב פתח תקווה, נשוי למירב ואב לשלושה ילדים.

“עולם הריתוך הוא עולם רחב ביותר הנמצא בכלל התעשייה בארץ במחלקות הייצור, האחזקה והשירות. ביצוע מקצועי של עבודת ריתוך מחייב למידה והפנמה. אני מאמין בגישת השירות והמטרה שלי היא לתת ללומד את הקפיצה המקסימאלית.”

074-70-30-600  

050-426-2611  

gal@ltc.co.il  

גל אמיר - הכינוס הלאומי לריתוך ולהדפסת תלת מימד
גל אמיר, הכינוס הלאומי לריתוך ולהדפסת תלת-מימד. הכינוס מהווה הזדמנות לכולנו להחכים ולקדם את האיכות והמקצועיות של העוסקים בתחום. כל הכבוד לכל צוות המארגנים!
הצוות הניהולי - עמי אדר

עמי אדר

מנהל מקצועי

מהנדס חומרים (BSc), מפקח ריתוך מוסמך, בעל ניסיון רב שנים בתחום הריתוך, האיכות והבטיחות העבודה. מתגורר בישוב כפרי בשפלה ואוהב פעילויות ספורט וטיולים בארץ.

עמי, כתב ובנה את תכנית הלימודים ומבחני ההסמכה המעשיים.

“אני מאמין כי יש ליצור תכנית המתאימה באופן אישי לתלמיד ללא תלות בקצב התקדמות שאר הכיתה. כך התלמיד מגיע לרמת ההישגים הגבוהה ביותר. תכנית הלמידה בנויה מתהליך מובנה שמכסה את תחומי הלימוד באופן מקיף. ההדרכה ומבחני ההסמכה נערכו כך שיתנו מענה רחב ומגוון לכלל צורכי התעשייה בארץ. יחד עם זאת, המטרה היא שכל תלמיד יתמקצע בפעולה אחת בכל יחידת זמן”.

ami@ltc.co.il  

הצוות הניהולי - אבי רייך

אבי רייך

מנהל קורסים

אבי, בעל ניסיון של עשרות שנים בתעשייה ומשמש כמנהל האחראי על כל התנהלות המכללה מול התלמיד ברמה התפעולית: אבי מלווה את התלמיד בכל שלב במהלך ההכשרה וכן בהשמה וליווי לאורך השנים. אבי נשוי לבתיה, אב לארבעה ילדים וסב לארבעה נכדים.

אבי ישמח לייעץ בכל נושא:

074-70-30-600  

avi@ltc.co.il  

הצוות הניהולי - אורן ניב

אורן ניב

אורן ניב – מנהל הקורסים במכללה , בן 55 , נשוי פלוס 3 ילדים. בעל תואר הנדסאי בניין , ובוגר קורס ניהול מתקדם.

בעל ידע בענפי הבנייה השונים בתעשייה. כמו כן ניהל כ 20 שנה את המכירות והשיווק ברשת תקשורת גדולה.

אורן מנהל הקורסים וההכשרות במכללה , דואג ליחס אישי וחם ולכל הצרכים לכל תלמיד שמגיע ללמוד. כמו כן נותן מענה לכל החברות בתעשייה המעוניינות לשלוח את העובדים שלהם להכשרות בריתוך.

074-70-30-600  

oren@ltc.co il  

צוות המדריכים של המכללה לריתוך

צוות המדריכים

צוות המדריכים במכללה

הרמה המקצועית הגבוהה והניסיון הרב של צוות המדריכים במכללה מאפשרים לבוגרים שלנו השתלבות מהירה בשוק התעסוקה. צוות המכללה מסייע לכל תלמיד בכל שלב של ההכשרה וההשמה.

צוות מדריכי המכללה לריתוך
צוות מדריכי המכללה לריתוך
שיתוף:

חייגו אלינו

המכללה לריתוך