אודות

חסות חברת זיקה

תלמידים ולקוחות יקרים,
שלום רב,

קבוצת זיקה בע"מ היא נותנת החסות הבלעדית למכללה לריתוך (מרכז ההכשרות וההשמות) בהנהלת אמיר גל ופועלת לסייע למכללה הן בידע ובייעוץ הכשרתי מקצועי, והן בצד התפעולי.

זיקה רואה חשיבות רבה בתרומה להכשרה, קידום ופיתוח של תחום הריתוך בישראל ורואה בהענקת חסות זו חלק מחובתה כחברה המובילה בתחומה בארץ.

אנו שמחים כי לתלמידי המכללה לריתוך תינתן האפשרות להיווכח כבר מראשית דרכם המקצועית מה שכבר הוכח כמוכר בישראל ובמדינות רבות בעולם כי התוצרת של חברת זיקה היא הטובה ביותר, וכי המוצרים המעולים והאיכותיים של זיקה יסייעו להם לבצע את עבודתם בצורה המקצועית, האיכותית והטובה ביותר כפי שהם מצפים מעצמם.

בברכה,
ליאב בכרך, מנכ"ל

קבוצת זיקה בע"מ מתמחה בייצור אלקטרודות לריתוך ומתן ייעוץ ופתרונות כוללים לתחום הרתך משלב בחירת חומר הרתך המתאים ועד לחישוב עלויות חומרי הרתך בפרויקט תוך הכוונה של ציוד הריתוך המתאים לכל עבודה.

לחברה מוניטין רב שנים בייצור ומתן פתרונות בתחום תוך הקפדה על ייצור ושיווק מוצרים העומדים בתקנים המחמירים ביותר הן הישראלים והן הבינלאומיים, ושמירה על ערכי חברה ברורים הדוגלים במקצועיות, איכות ושירות ללא פשרות.

האלקטרודות המיוצרות על ידי זיקה, מוכרות ומאופיינות בארץ וברחבי העולם, בשל איכותן הבלתי מתפשרת, ומיוצרות על בסיס נוסחאות ייחודיות שפותחו על ידי צוותי המחקר והפיתוח של זיקה והינן האלקטרודות היחידות המופצות בארץ, הנושאות תו תקן של מכון התקנים הישראלי.

מחלקה לאבטחת איכות הממוקמת במפעל, קנתה לעצמה מקום של כבוד ומקצוענות, בשל היותה מפקחת ובודקת בקפדנות את כל המוצרים המיוצרים והמשווקים על ידי זיקה.

זיקה הינה בין החברות המובילות בעולם בתחום האלקטרודות לריתוך.

החברה משווקת את תוצרתה ב-43 מדינות הפרושות על פני 5 יבשות לאלפי לקוחות וגופיים עסקיים.

אתר זיקה: http://www.zika.co.il

שיתוף:

חייגו אלינו

המכללה לריתוך