בוגרים

בוגרים מספרים

תודה רבה לצוות המדהים שפשוט נתן לי מקצוע וידע עם המון סבלנות ולפי סדר עבודה, הידע בחלק העיוני בשילוב החלק המעשי נתנו לי יכולת לרתך ולהמשיך להתפתח. תודה רבה. אני ממליץ בחום!

מתן  //  רתך

היום אני מרגיש נהדר אחרי שלמדתי לרתך, עברתי בחינה ואני רתך מוסמך, בזכות הלימודים וההסמכה והצוות המדהים התקדמתי בחיים. תודה רבה לכולם!

חסן  //  רתך

למדתי במכללה לריתוך לרתך צינור, בקורס הבנתי את חשיבות ההקפדה על כל הפרטים הקטנים והעבודה הנכונה. אני ממליץ על המכללה בחום.

בן שטקל  //  רתך צנרת

הגעתי למכללה ללא ניסיון. למדתי בצורה טובה והיום אני מרתך ומאוד מרוצה! אני מתכנן להמשיך ללמוד במכללה ולהתקדם.

מחג'נה מוחמד  //  רתך

חברים, הקורס היה מדהים ונתן את הידע שרציתם להעביר. העמדתם צוות מדהים שנתן לנו מידע מצויין (איציק)
ואדם שדאג שהכל יהיה בזמן ומוכן. יצא לי להכיר אנשים מדהימים כמו כל אנשי צוות ההנהלה, המורים וכל האנשים שבאו ללמוד בקורס הזה. תודה לכולם.

גיל  //  מיזוג אוויר

למדתי במכללה, קיבלתי הסמכה, ומצאו לי עבודה, אני מאוד מרוצה, טוב לי, אני כבר מתקדם וממש מקצועי. תודה רבה לכולם לאבי ולמורים ולגל.

עידן  //  רתך


עידו כהן

טלעד TS בע"מ

באתי במטרה להתמחות בריתוך  נירוסטה בשיטת ה TIG בגיבוי גז ארגון הקורס היה מצוין, הן בשלב העיוני והן בשלב המעשי, המדריכים היו מקצועיים וסבלניים, בתום הקורס נבחנתי והצלחתי בריתוך ההשקה וקיבלתי את התעודה. אני ממליץ על המכללה לחברי.

​​​​אליהו אור

סיג תעשיות

אני רתך MIG שעובד בריתוך עגורנים ובאתי ללמוד ריתוך צנרת לתנוחה G6, הלמידה הייתה מצוינת ומקדמת והיה פשוט מצוין, למדתי באופן מקצועי ויסודי והגעתי לרמת הבנה וביצוע גבוהים, אני פשוט מלא הערכה על ההשקעה והטיפול בנו לאורך כל הדרך. שלכם אור

ירון נחום

קורס חובבים

ביום אני בהייטק ובשעות הפנאי אני עוסק בשיפוץ מכוניות עתיקות - הקורס היה מצוין, למדתי ריתוך, חיתוך, עיצוב ועבודה עם החומר והיה פשוט מרתק. אני במהלך הקורס החלטי לפנק את אשתי בבניית פסנתר כנף מפח שחור 1.5 מ"מ. זו הייתה עבודה מורכבת ומרתקת שהצריכה למידה על כל האלמנטים ואני ממש מרוצה. אני מתכנן לחזור לקורס המשך ולשפר עוד את יכולותיי.

זוהר אשר

שירות בתי הסוהר

אני עובד במחלקת אחזקה ובאתי במטרה ללמוד ולהתמקצע בריתוך אלקטרודה. המורים היו מקצועיים, סובלניים ואדיבים וקידמו אותי צעד אחר צעד. למדתי המון על סוגי אלקטרודות, שיטות ריתוך לפתרון בעיות אחזקה, עבודה עם חומרים דקים והפקת תפר ריתוך חזק ויפה. אני ממליץ ומספר לכולם.

יורם קדש

עבודות ימיות

אני היום רתך צנרת פלדה, עבורי הידע וההסמכה תורמים לעבודה היות ואני עוסק בעבודות ימיות. את ההישג הזה אני זוקף לזכות ההדרכה הצמודה שקיבלתי במכללה. הקורס היה מצוין וההתקדמות האישית והצמודה אפשרה לי ליצור יסודות של עבודה נכונה. הם על הכיפק מהתחלה ועד הסוף!

נובק ולדימיר

קורס מתחילים

למדתי במכללה והם נתנו שירות טוב, גם המורים וגם אבי וגל ואני מאוד מרוצה, למדתי את הריתוך ואני עובד בזה ומבסוט. אפילו שלחתי חבר שלי ללמוד שם. הלימוד תיאוריה של המהנדס היה חשוב מקצועי ומעניין. וגם המעשי היה מצוין.

אלכס וידה

קורס מנוסים

באתי למכללה כרתך אלקטרודה MIG מנוסה במטרה ללמוד ריתוך TIG נירוסטה. הקורס היה מצוין, רכשתי ידע רב ממורים מצוינים אשר לקחו אותי אישית וגרמו לי להעריך את הייחודיות של ריתוך זה. אני מעריך אותם ובזכותם אני עובד היום במקום מצוין ומתקדם.

יוסף מאיר

חברת הטפלה OMIS

אני עוסק בריתוך ארגון לצנרת נירוסטה סקדיול להטפלת מים. למדתי במכללה ריתוך זה ואני מאוד מרוצה, זהו ריתוך מורכב שמחייב הבנת החומר, הרתכת, תהליכי הריתוך, עוצמת האנרגיה המוזרמת ועוד. על אף החשש שהיה לי בתחילת הקורס אני מרוצה מאוד מההצלחה שהגעתי אליה ביכולת לרתך צינור נירוסטה 2" בעובי של 5.54 מ"מ. המורים והצוות הם היום חברי ואני מעריך את העבודה הצמודה. בנוסף יש לי רתכת מאוד מורכבת להבנה בעבודה והם הסבירו לי עליה ונענו לכל בקשותי על מנת לדמות בקורס את המצבים שאתקל בהם בשטח. שלכם בהערכה. יוסי

משתתפי קורס ריתוך מעשי למהנדסים והנדסאים מספרים:

רועי כהנא

מנהל תפעול
"נשר הרטוב"

ההדרכה בפורמט של יום לימודים מלא בעבודה מעשית לכל שיטת ריתוך תרמה לי ונתנה לי תחושה  טובה יותר בהבנה של מהות הריתוך, הצרכים, וההשפעות על בטיחות העובד. הבנתי את הגורמים המשפיעים על איכות תפר הריתוך ועמידה בעומסים. הקורס הוביל לשיפור הבנתי לגבי הנעשה בשטח, קורס מצוין וחשוב.

ולדימיר יאסנוגרודסקי

מהנדס חומרים

הקורס תרם רבות להבנה מעמיקה בנושא הריתוך, אני ממליץ בחום על ההכשרה ותרומתה לחיבור בין הידע העיוני להתנסות המעשית. ההתנסות תרמה לי להבין את תהליכי הריתוך ולהבנה הנכונה של עבודת הרתך בכל אחת משיטות הריתוך, מומלץ ביותר!

מריוס בראונשטיין

מבקר איכות
"חברת חשמל"

הקורס תרם לי להבנת תהליכי הריתוך, שיטות הריתוך והבנת הפגמים בריתוך. בנוסף, היום אני מבין את עבודת רתך האלקטרודה TGI ואני מבין את אמבט הריתוך והדרך הנכונה לעבוד. בשיטת ה MIG התרשמתי מהקצב ואיכות העבודה אותה ניתן ליצור, אני ממליץ על הקורס לחברי.

אייל

מתכנן מכאני
תעשיה ביטחונית

הקורס תרם לי במידה רבה הן ברמה המעשית והן ברמה העיונית. ביצוע עבודת הריתוך וההדרכה הנלוות יצרו אצלי חיבור חזק להבנת תהליכי עבודה נכונים והשפעתם על ביצוע המשימה. נחשפתי גם לאילוצים הקיימים בעבודת הרתך. לסיכום, מומלץ, חשוב ומהנה ביותר.

פבל זיטל

מהנדס מכונות - תכנון, פיקוח וייצור
"נמל אשדוד"

באתי ללא ניסיון, המורה הסביר הכל בצורה מצוינת. להבנתי, הקורס חשוב ומועיל לכל מהנדס הנוגע בתחום. הוא לוקח אותך להרגיש בידיים מה זה לרתך ונותן הבנה עמוקה בתהליכי הריתוך מנקודת ההשקפה של הרתך.

א'

מהנדס
משרד הביטחון

הקורס נותן תחושה של וידע לגבי צורת עבודה נכונה. נהניתי להכיר את כל שיטות הריתוך ותהליכי העבודה. בשיטת ריתוך האלקטרודה, יום הלימוד טרם לי גם ביכולת ליצור תפר ריתוך ראוי למתחיל וזו הייתה חוויה מצוינת. ביום לימוד הריתוך TIG  בגיבוי גז ארגון התרשמתי מהניקיון והאיכות של תפר הריתוך.


שיתוף:

חייגו אלינו

המכללה לריתוך